Czcionka:

Kontrast:

Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta”

Adres: Łaziska, ul. Wspólna 1, 26-505 Orońsko

Telefon/Fax: (48) 6184437, (48) 6184434

E-mail: sekretariat@dpslaziska.pl

Informacja o zakresie działalności Domu Pomocy Społecznej w Łaziskach – tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacja o Domu Pomocy Społecznej
„Dom Kombatanta” w Łaziskach
w tekście łatwym do czytania (ETR)

Gdzie znajduje się Dom Pomocy Społecznej w Łaziskach w skrócie DPS?

Łaziska, ulica Wspólna 1

26-505 Orońsko

Kto jest Dyrektorem DPS?

Dyrektorem DPS jest Pani Magdalena Bartosiak.

Dla kogo jest nasz DPS?

Nasz DPS jest dla osób starszych.

Nasz DPS jest dla osób przewlekle chorych.

Nasz DPS jest dla osób, którym rodzina nie może pomóc.

Co zapewniamy mieszkańcom?

Zapewniamy miejsce zamieszkania i wyżywienie.

Zapewniamy opiekę przez całą dobę.

Zapewniamy opiekę lekarza.

Zapewniamy opiekę pielęgniarki.

Zapewniamy pomoc w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych.

Zapewniamy rehabilitację ruchową i terapię zabiegową.

Zapewniamy terapię zajęciową.

Zapewniamy imprezy kulturalne i rozrywkowe.

Zaspokajamy potrzeby duchowe w naszej kaplicy.

Utrzymujemy kontakty z rodziną.

Chcesz załatwić sprawę w DPS?

Napisz pismo i wyślij na adres Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Łaziskach, Łaziska ul. Wspólna 1, 26-505 Orońsko.

Przynieś pismo i zostaw je w sekretariacie.

Zadzwoń na numer 48 618 44 37, poczekaj na zgłoszenie lub wybierz numer wewnętrzny.

Napisz wiadomość i wyślij na maila sekretariat@dpslaziska.pl

Przyjdź i spotkaj się z Dyrektorem lub pracownikiem socjalnym.

Godziny pracy

Osoby opiekujące się mieszkańcami pracują przez całą dobę.

Dyrektor, księgowość, administracja i pracownicy socjalni pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15.00

W sekretariacie uzyskasz pomoc i informacje gdzie udać się dalej.

Budynek główny

Przy wjeździe na teren naszego domu jest furtka i brama otwierana automatycznie.

Przy furtce na wysokości 1 metra znajduje się domofon.

Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się przed budynkiem.

Budynek DPS jest dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.

Przy wejściu głównym jest podjazd dla wózków oraz schody
z poręczami.

Korytarze są odpowiednio szerokie dla osób poruszających się na wózkach.

W budynku znajdują się windy.

Jak trafić do sekretariatu?

Wejdź wejściem głównym.

Gdy wejdziesz do środka zobaczysz przed sobą kolejne drzwi, idź dalej prosto.

Znajdziesz się w holu z tablicami informacyjnymi.

Idź dalej prosto.

Za kolejnymi drzwiami skręć w prawo.

Idź dalej prosto.

Sekretariat znajduje się w drugim pomieszczeniu po prawej stronie oznaczonym numerem 1.

Tu uzyskasz informacje gdzie się udać dalej.

Jeśli przy poruszaniu pomaga Ci pies przewodnik przyjdź z nim do naszego domu.

Opublikował: Magdalena Górnik

Data Publikacji: 2025-03-24 17:53:59